szekhely-szolgaltatas

Székhelyszolgáltatás
Szegeden

Egy cég alapítása nem tűnik  egy bonyolult feladatnak  azonban annak vezetése már korántsem olyan egyszerű. Figyelemmel kell követni és irányítani kell a cégen belül működő folyamatokat és ott van a kapcsolattartás az ügyfelekkel , kollégákkal nem beszélve az adminisztrációs munkáról.

Ezen ügyvezetői feladatok terhének egy részét veszi le a válláról a székhelyszolgáltatás ami már elérhető Szegeden is.

Mi az a székhelyszolgáltatás és kiknek szól?

Minden gazdasági szervezetnek kötelezően kell legyen székhelye  amit  a cégalapítás során meg kell jelölni. 

Ennek hiányában nem lehetséges a létrehozása illetve a működése. Maga a székhely az ahová bejegyzik a cégnek a címét ezáltal itt lesz hivatalosan is elérhető. Az erre alkalmas szolgáltatók engedélyezik, hogy  az általuk fenntartott ingatlanba jegyezzék be a céget. 

Ide érkeznek a hivatalos , ajánlott levelek és egy esetleges revízió alkalmával a NAV erre a címre érkezik az ellenőrzést végrehajtani.

Azok a vállalkozók, akik nem szeretnének külön helyet fenntartani, bérleti díjat fizetni, vagy alkalmazni valakit az adminisztrációs feladatok elvégzésére, azoknak egy kitűnő lehetőség már Szegeden is.

szeged-szekhely
szeged-szekhely-szolgaltatas

Székhelyszolgáltató feladata

Alapvető feladat az ügyfél vállalkozásának hivatalos iratainak munkaidőben való átvételéről, megőrzéséről gondoskodni, rendelkezésre bocsátani az ügyintézéshez használatos dokumentumokat és egyéb a székhellyel kapcsolatos feladatokat elvégezni egy előre meghatározott  összegért cserébe.

Ehhez szükséges egy szerződést megkötni a székhely szolgáltatás és a vállalkozás között.

A szerződés a következő adatokat kell tartalmazza : szükség van a megbízott székhelyszolgáltató cég nevére, cégjegyzék számára, székhelyére, adószámára, ügyvezető nevére.

Továbbá a szerződés minta tartalmazza a megbízó gazdasági társaság ügyvezetőjének a nevét, anyja nevét, személyigazolvány számát, lakhelyét, születési helyét és idejét és adóazonosító jelét.

további feladatok

A székhelyre  érkezik minden hivatalos levél amelyek átvétele , iktatása , őrzése és a partner felé való továbbítása biztosított.

Hatósági ellenőrzés esetén Szegeden a szolgáltatáshoz kapcsolódó kötelezettségeket elvégzünk valamint  kihelyezzük a velünk szerződésben álló cégek tábláit és névsorát is.

A székhelyszolgáltatásra vonatkozó rendelet azt is előírja, hogy melyek azok iratok, amelyeket a székhelyen kell őrizni, rendelkezésre bocsátani szükség esetén amelyek a következők :

  • cégiratok 
  • alapító okirat
  • társasági szerződés
  • aláírás minta
  • hatósági engedélyek
  • az adóhatóság felé teljesített adat bejelentésekkel kapcsolatos iratok
  • számviteli törvény szerinti éves beszámolók
  • cégbejegyzési végzés másolata
  • a társasági szerződés és az érvényes szerződés, amely bizonyítja, hogy a vállalkozás vezetője jogosan tüntette fel adott címet székhelyként
szeged-szekhelyszolgaltatas